Бароко і класицизм
I Тестові завдання
1. Термін «класицизм» походить від
латинського «classicus» і означає:
а) «оригінальний»; б)
«високий»; в) «зразковий»; г) «складний».
2. Позначте хронологічні рамки доби
бароко:
а) ХІІІ – ХVст; б) ХV
– ХVІ ст.; в) ХVІ – ХVІІІ ст.; г) ХVІІ – ХІХ ст..
3. Укажіть країну, у якій виник
класицизм:
а) Англія; б)
Франція; в) Італія; г) Іспанія.
4. Укажіть назву театру, який
заснував Мольєр:
а) «Сучасний театр»;
б) «Блискучий театр»; в) «Славетний театр»; г) «Класичний театр».
5. Укажіть героя, який є втіленням
здорового глузду в комедії Мольєра:
а) Клеонт; б)
Дорант; в) пані Журден; г) Ніколь.
6. Укажіть зайве правило творення
драматичних творів доби класицизму.
а) єдність дії; б)
єдність характерів; в) єдність місця; г) єдність часу.
Завдання з вибором кількох
правильних відповідей
7. Укажіть риси характеру пана
Журдена:
а) інтелігентність;
б) самозасліпленість; в) брутальність;
г)
довірливість; д) чемність; е)
освіченість.
Завдання на встановлення
відповідності (логічні пари)
8. Установіть відповідність між
літературним напрямом і його характерними рисами.
а) Пишний, барвистий
стиль;
1) Бароко;
б) орієнтація на
античність; 2) класицизм.
в) тяжіння до контрастів,
складної метафоричності;
г) нормативність
мистецтва.
II Розгорнуті
відповіді на запитання
9. Проаналізуйте поезію Луїса де
Гонгора-і-Арготе «Галерник».
10. Вкажіть основні риси бароко як
літературного напряму та найяскравіших представників.
III Твір-мініатюра
(одне питання на вибір учня)
11.
1) Над чим мене
змусила замислитися барокова поезія (на прикладі прочитаних творів)?
2) Яким я уявляю
героя барокової поезії (на прикладі прочитаних творів)?
3) Чому сцени
навчання пана Журдена викликають сміх?
4) Чому граф Дорант
«дружив» з паном Журденом? Який зиск він мав із цієї дружби?
5) У чому я вбачаю
актуальність твору Мольєра «Міщанин-шляхтич»?
Немає коментарів:
Дописати коментар