Дорогі шестикласники!
Я чекаю ваших хайку на вайбері 0971532607. В понеділок 30.03. за допомогою відеозвязку viber з 11 годин слухаю напамять вивченні хайку.Не всі учні здали хайку, я чекаю виконання домашніх і додаю нові..
Сьогодні ми з вами будем подорожувати по Шотландії. Я ніколи не була в цій країні як і ви,мабудь , Отож для початку переглянемо відео:
Є таке прислів’я: «Людина без Батьківщини — як соловей
без пісні». А й справді, у кожного з нас є свій рідний край, який ми любимо,
шануємо та пишаємося. Дуже багато письменників оспівували й нині оспівують
любов до Батьківщини, до рідного краю, і сьогодні ми познайомимося з шотландським поетом Робертом Бернсом.
Прочитайте в підручнику статтю про Роберта Бернса і склади опорний конспект.Сфотографуй і відішли
Наприклад:
1.Бернс прийшов у шотландську літературу наприкінці ХVІІІ століття
2.25 січня 1759 року
народився Роберт Бернс
і так далі найголовніші факти.
Прослухайте
уважно пісню на слова
Р.Бернса у виконанні сестер Тельнюк.
- Які думки та почуття викликає у
вас пісня?
- Яка основна думка цієї пісні ?
- Яка, на вашу думку, головна ідея пісні?
- Чому пісня на вірші шотландського поета є актуальною
для кожного українця?
- Так, еще раз, у чому полягає головна ідея цієї пісні?
Лірика Р.Бернса глибоко патріотична.
Гарячим почуттям любові до рідної Шотландії пройнятий вірш «». Кожен шотландець знає його напам'ять. Я пропоную
послухати його вірш мовою оригіналу.
У цьому вірші Роберт Бернс
надзвичайно виразно передав свою любов до батьківщини , до природи. Він сумує
на чужині за батьківщиною та уявляє її через красу природи.
А тепер спробуйте ви прочитати виразно вірш своїм батькам.
А тепер спробуйте ви прочитати виразно вірш своїм батькам.
1.
Засвоєння елементів теорії літератури
Вивчення та повторення теорії
літератури
Антитеза – це особлива стилістична фігура, яка
зіставляє протилежні за значенням поняття в художній літературі
для того, щоб посилити враження.
Тема – те, про що йдеться в художньому
твору.
Ідея – основа думка художнього твору.
Епітети – це художнє, образне означення, що підкреслює характерну
рису,
визначальну якість
явища, предмета, поняття, дії.
Метафорою (грец. μεταφορά — перенесення)
називається слово, значення якого переноситься на найменування іншого предмета,
пов'язаного з предметом, на який звичайно вказує це слово, рисами подібності.
Повтор (лексичний повтор) – повтор однакових слів у
тій самій, або іншій формі:
2.
Творча робота над віршем «».
визначити тему та
епітети
визначити ідею та
метафори
визначення антитези,
повтора
в
|
тема
|
ідея
|
епітет
|
метафора
|
антитеза
|
повтор
|
1
|
v
|
v
|
v
|
v
|
||
2
|
v
|
v
|
v
|
v
|
Немає коментарів:
Дописати коментар