неділя, 29 березня 2020 р.

6 клас УВАГА!!!

Дорогі шестикласники!

Я чекаю ваших хайку на вайбері 0971532607. В понеділок  30.03. за допомогою відеозвязку viber з 11 годин слухаю напамять вивченні хайку.
Не всі учні здали хайку, я чекаю виконання домашніх і додаю нові..
Сьогодні ми з вами будем подорожувати по Шотландії. Я ніколи не була в цій країні як і ви,мабудь , Отож для початку переглянемо відео:





Є таке прислів’я: «Людина без Батьківщини — як соловей без пісні». А й справді, у кожного з нас є свій рідний край, який ми любимо, шануємо та пишаємося. Дуже багато письменників оспівували й нині оспівують любов до Батьківщини, до рідного краю, і сьогодні ми познайомимося з  шотландським поетом Робертом Бернсом.
Прочитайте в підручнику статтю про Роберта Бернса і склади опорний конспект.Сфотографуй і відішли
Наприклад:

1.Бернс прийшов у шотландську літературу наприкінці ХVІІІ століття
2.25 січня 1759 року народився Роберт Бернс
і так далі найголовніші факти.
Прослухайте уважно пісню «Моє серце в верховині…» на слова Р.Бернса у виконанні сестер Тельнюк.



- Які думки та почуття викликає у вас пісня?
- Яка основна думка цієї пісні ?
- Яка, на вашу думку, головна ідея пісні?
- Чому пісня на вірші шотландського поета є актуальною для кожного українця?
- Так, еще раз, у чому полягає головна ідея цієї пісні?
 Лірика Р.Бернса глибоко патріотична. Гарячим почуттям любові до рідної Шотландії пройнятий вірш «Моє серце в верховині…». Кожен шотландець знає його напам'ять. Я пропоную послухати його вірш мовою оригіналу.



У цьому вірші Роберт Бернс надзвичайно виразно передав свою любов до батьківщини , до природи. Він сумує на чужині за батьківщиною та уявляє її через красу природи.
А тепер спробуйте ви прочитати виразно вірш своїм батькам.
1.     Засвоєння елементів теорії літератури
Вивчення та повторення теорії літератури
Антитеза – це особлива стилістична фігура, яка зіставляє протилежні за значенням поняття в художній літературі для того, щоб посилити враження.
Тема – те, про що йдеться в художньому твору.
Ідея – основа думка художнього твору.
Епітети – це художнє,  образне означення, що підкреслює характерну рису,
 визначальну якість явища, предмета, поняття, дії.
Метафорою (грец. μεταφορά — перенесення) називається слово, значення якого переноситься на найменування іншого предмета, пов'язаного з предметом, на який звичайно вказує це слово, рисами подібності.
Повтор  (лексичний повтор) – повтор однакових слів у тій самій, або іншій формі:
2.     Творча робота над віршем «Моє серце в верховині…».
визначити тему та епітети
 визначити ідею та метафори
визначення антитези, повтора
в
тема
ідея
епітет
метафора
антитеза
повтор
1
v  

v  

v  
v  
2

v  

v  
v  
v  
  Домашнє завдання.  Повторити теорію літератури, знати біографію Р.Бернса, вивчити вірш «Моє серце в верховині…» напам’ять. 


Немає коментарів:

Дописати коментар

5 клас Фольклор

 Дорогі пятикласники запрошую вас на дистанційний урок: ПРИСЛІВ’Я Народ скаже, як зав’яже. Українське прислів’я Японський хлопчик Японськи...