четвер, 7 травня 2020 р.

8 клас.Увага!!!

Як би вам не хотілося здавати завдання , але це потрібно для вас. НЕ здане завдання знизить вашу семестрову оцінку.
Ти живеш у своїх вчинках, а не в тілі.

Ти — це твої дії, і немає іншого тебе.
Антуан де Сент-Екзюпері
Отож працюємо.Сьогодні цікава тема.

Антуан де Сент-Екзюпері 
«Маленький принц»

Маловідома молитва Екзюпері Написана Антуаном де Сент-Екзюпері в найтяжчий період його життя, нагадує про дуже важливі речі та глибоко зачіпає душу й розум.

 Господи, я прошу не про дива і не про міражі, а про силу кожного дня. Навчи мене мистецтву маленьких кроків. Зроби мене спостережливим і спритним, аби в строкатості буднів вчасно зупинитися на відкриттях і досвіді, які мене схвилювали. Навчи мене правильно розпоряджатися часом мого життя. Подаруй мені тонке чуття, щоб відрізняти важливе від другорядного. Я прошу про силу стриманості та поміркованості, щоб я в житті не пурхав і не ковзав, а розумно планував протягом дня, міг би бачити вершини та далі, і хоч іноді знаходив би час для насолоди мистецтвом. Допоможи мені зрозуміти, що мрії не можуть бути допомогою. Ні мрії про минуле, ні мрії про майбутнє. Допоможи мені бути тут і зараз, а також сприйняти цю хвилину, як найважливішу. Убережи мене від наївної віри, що все в житті має бути гладенько. Подаруй мені ясну свідомість того, що труднощі, поразки, падіння та невдачі є лише природною складовою частини життя, завдяки якій ми зростаємо і зріємо. Нагадуй мені, що серце часто суперечить з розуму. Надішли мені в потрібний момент когось, у кого вистачить мужності сказати мені правду, але сказати іі люблячи. Я знаю, що багато проблем вирішуються, якщо нічого не робити, то ж навчи мене терпінню. Ти знаєш, як сильно ми потребуємо дружби. Дай мені бути гідним цього найпрекраснішого і ніжного дарунка долі. Дай мені багату фантазію, щоб у потрібний момент , в потрібний час , в потрібному місці, мовчки або промовляючи, подарувати комусь необхідне тепло. Зроби мене людиною, яка вміє достукатися до тих, хто зовсім «унизу». Убережи мене від страху пропустити, щось у житті. Дай мені не те, чого я собі бажаю, а те, що мені дійсно необхідне. Навчи мене мистецтву маленьких кроків.

Хто ж він, Сент -Екзюпері.(Нажимаєм знаки на дошці )

ПРОЧИТАТИ КАЗКУ "МАЛЕНЬКИЙ ПРИНЦ"

Немає коментарів:

Дописати коментар

5 клас Фольклор

 Дорогі пятикласники запрошую вас на дистанційний урок: ПРИСЛІВ’Я Народ скаже, як зав’яже. Українське прислів’я Японський хлопчик Японськи...