неділю, 24 травня 2020 р.

8 клас Річард Бах «Чайка Джонатан Лівінгстон»

Людина— маленька часточка Всесвіту. Всіма  її діями і помислами керує жага пізнання світу. Але одним достатньо знати, де можна знайти більше їжі, щоб існувати. А інші   прагнуть постійного вдосконалення своїх можливостей у пізнанні  всеосяжної істини, бо, як писав український поет М.Вороний:

Душа бажає скинуть пута.

Що в їх здавен вона закута,

Бажає ширшого простору —

Схопитись і злетіти вгору,

Життя брудне, життя нікчемне

Забути і пізнать надземне.

Все неосяжне — охопити,

Незрозуміле — зрозуміти!

Тож поставим собі за мету "охопити неосяжне" та "зрозуміти незрозуміле", звернувшись до тексту Р.Баха.

Читаємо книгу Річард Баха  «Чайка Джонатан Лівінгстон»
ДЛЯ ДОПИТЛИВИХ.
Перегляньте   уривок фільму:





Розглянемо композицію твору. Яка будова твору? (3 частини і епіграф)


композиція твору, яка складається з трьох частин, відображає три ступені духовного вдосконалення Джонатана Лівінгстона: -усвідомлення істини, ідеї свободи; -досягнення досконалості; - прагнення поділитися знанням вищої істини з учнями, щоб вони також втілили її в життя.
Чи є в тексті повчання і в яких рядках воно виражене? (наявність моралі)  філософський  зміст дуже глибокий і має бути розгаданий читачем, і кожен читач може зрозуміти його по-своєму і винести для себе певні уроки: самовдосконалення,  любові,  доброти,  пізнання тощо...   
Повернемося до епіграфу та проблемного питання.
-То що ж хотів автор нам   сказати в епіграфі до тексту?
-Щоб ви відповіли на запитання Л.Костенко  «Нащо крилатим грунт  під ногами?..  
Висновок. Оповідання «Чайка Джонатан Лівінгстон» принесла своєму авторові світову популярність і  любов читачів  різних країн. Він став символом безмежних можливостей того, хто вміє мріяти, вірить у досконалість і любить життя. І хоч людина не має крил, як чайка, але почуття крилатості - постійного самовдосконалення, прагнення до високої мети – це і є справжній сенс життя. Це стверджує і відома українська поетеса Ліна Костенко у вірші  «Крила» (відеозапис. Читає Б.Ступка)

Домашнє завдання:Повідомте учням
Код доступу 4199693
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Немає коментарів:

Дописати коментар

5 клас Фольклор

 Дорогі пятикласники запрошую вас на дистанційний урок: ПРИСЛІВ’Я Народ скаже, як зав’яже. Українське прислів’я Японський хлопчик Японськи...